Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu i innych sposobach marketingu

popularne nie tylko wśród osób, które chcą wypromować własną działalność gospodarczą, ale także wśród tych, którzy zajmują się marketingiem. Powstaje coraz więcej firm informatycznych, które zajmują się takimi usługami, jak po

Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu i innych sposobach marketingu www.at-rem.pl

Najpopularniejsze usługi SEO

W ostatnim czasie coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny dla skutecznej reklamy jest e-marketing. Nic dziwnego, że SEO jest coraz bardziej popularne nie tylko wśród osób, które chcą wypromować własną działalność gospodarczą, ale także wśród tych, którzy zajmują się marketingiem.

Powstaje coraz więcej firm informatycznych, które zajmują się takimi usługami, jak pozycjonowanie stron czy inne metody marketingu, które powstały dopiero w ostatnim czasie. Trzeba przyznać, że takimi nietypowymi i innowacyjnymi metodami możemy o wiele bardziej skutecznie dotrzeć do klientów niż korzystając z tradycyjnych metod reklamy. Warto więc korzystać z takich nowatorskich metod marketingowych.


Wikipedia i meta dane

Znaczniki meta (ang. meta elements) - zbiór znaczników w sekcji nagłówkowej dokumentu używany do opisu jego zawartości, stosowany przy tworzeniu stron internetowych w formacie HTML oraz XHTML.

Za ich pomocą można przypisać danemu dokumentowi takie wartości, jak adres e-mail, imię i nazwisko autora strony, datę jej powstania, słowa kluczowe itp. Można również zadeklarować kodowanie strony.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Znacznik_meta


O PageRank z Wikipedii

PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość.

Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a. Wynik PageRank był pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można było go również w wielu serwisach niezależnych. PageRank wycofano powoli, w 2009 roku informację o algorytmie usunięto z Google Webmaster Tools (obecne Google Search Console). Wartość PageRank ostatnio aktualizowano w lutym 2013 roku. W 2016 roku Google całkowicie usunęło narzędzie Google PageRank z wyszukiwarki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank