Warto rozważyć - wirtualne biuro

pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura

Warto rozważyć - wirtualne biuro

Historia wirtualnego biura

Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Dlaczego przy decyzji o wirtualnym biurze warto spisać umowę z wykonawcą zadania?

Chociaż wirtualne biura stają się coraz bardziej popularne, to jednak wiele osób obawia się przed powierzeniem całej dokumentacji dotyczącej danego przedsiębiorstwa zupełnie obcym osobom. Pomimo to, że wiele firm zajmujących się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej ma bardzo dobre opinie wystawiane przez klientów, wiele nowych osób chcących skorzystać z takich usług jest naprawdę nieufnych. Aby bezpiecznie prowadzić taką działalność najkorzystniejszą opcją jest podpisanie umowy z firmą, która będzie się zajmować prowadzeniem naszego wirtualnego biura. Dzięki temu zwiększamy swoją pewność, że wszystko zostanie wykonane tak, jak należy i będziemy w pełni zadowoleni ze zleconej usługi.


Definicja instrukcji kancelaryjnej

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna