Bezpieczne biuro
Wszyscy chcą czuć się bezpiecznie - zarówno we własnym domu, jak i w przestrzeni publicznej. Coraz chętniej miasta instalują systemy monitorujące, jednak...nie zawsze za ich pomocą można znaleźć sprawcę kradzieży, czy tez zniszczenia samochodu. Czasami jakość obrazu jest zbyt niska, by uniknąć wątpliwości. W takim wypadku, czy montowanie takich urządzeń nie daje nam tylko jedynie} złudnego poczucia bezpieczeństwa?
Nie. Już sama także warto pamiętaćogólnego bezpieczeństwa rzeczywiście się poprawia.
Z wikipedii
Biuro (fr. bureau) to miejsce pracy pracowników administracyjnych instytucji lub firmy albo administracyjna instytucja, wykonująca właściwe sobie prace urzędnicze.
Podstawowe typy pomieszczeń pracy biurowej:
pomieszczenia indywidualne
biuro kombi1
wnętrza grupowe
wnętrze wielkoprzestrzenne.
Ilość powierzchni biura jako zespołu pomieszczeń służących pracownikom biurowym pracującym na stałe w biurze przypadająca na jedną osobę oznacza poziom zaludnienia biura.2
Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Biuro
Biurowe archiwum
Archiwizacja dokumentów to może być ciekawy temat. Mam jeszcze kilka fajnych informacji.
Archiwizacja w skrócie polega na zabezpieczaniu i magazynowaniu dokumentów. Archiwizacji podlegają takie dokument, których się już nie używa, jednak z powodu wymogów prawa, lub inne, dobrze jest je zatrzymać. Miejscem przechowywania takich dokumentów, jest archiwum. Duże instytucje, bądź korporacje posiadają własne archiwa. Kolejna kwestia też jest związana z omawianym tematem.
Archiwizacja dokumentów ma swoje bardzo istotne przyczyny. Gdy posiadamy duże przedsiębiorstwo, to są nam niezbędne w wypadku, gdy zażąda ich na przykład urząd skarbowy. Nie chodzi tylko o rozliczenia. Ważne są pozostałe dokumenty. Jeżeli nie potrafimy poradzić dać sobie rady sami, trzeba skorzystać z usług firmy zewnętrznej, która uporządkuje to za nas. Tak samo ciekawym i podobnym tematem jest też to co opiszę następnie.
Co zrobić jeśli mam w firmie znaczną ilość dokumentacji, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymagania prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Podobnie ma się następna sprawa.
Ciekawe prawda? Myślę, że jeszcze poruszę te zagadnienia w kolejnych notkach.