Własne biuro - coś dla przedsiębiorcy

Coraz chętniej miasta instalują systemy monitorujące, jednak...nie zawsze za ich pomocą można znaleźć sprawcę kradzieży, czy tez zniszczenia samochodu. Czasami jakość obrazu jest zbyt niska, by uniknąć wątpliwości. W takim

Własne biuro - coś dla przedsiębiorcy Wynajęcie biura w dobrej lokalizacji ważną częścią biznesu. Sprawdź

Bezpieczne biuro

Wszyscy chcą czuć się bezpiecznie - zarówno we własnym domu, jak i w przestrzeni publicznej. Coraz chętniej miasta instalują systemy monitorujące, jednak...nie zawsze za ich pomocą można znaleźć sprawcę kradzieży, czy tez zniszczenia samochodu. Czasami jakość obrazu jest zbyt niska, by uniknąć wątpliwości. W takim wypadku, czy montowanie takich urządzeń nie daje nam tylko jedynie} złudnego poczucia bezpieczeństwa?

Nie. Już sama także warto pamiętaćogólnego bezpieczeństwa rzeczywiście się poprawia.


Z wikipedii

Biuro (fr. bureau) to miejsce pracy pracowników administracyjnych instytucji lub firmy albo administracyjna instytucja, wykonująca właściwe sobie prace urzędnicze.

Podstawowe typy pomieszczeń pracy biurowej:

pomieszczenia indywidualne
biuro kombi1
wnętrza grupowe
wnętrze wielkoprzestrzenne.

Ilość powierzchni biura jako zespołu pomieszczeń służących pracownikom biurowym pracującym na stałe w biurze przypadająca na jedną osobę oznacza poziom zaludnienia biura.2

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Biuro


Biurowe archiwum

Archiwizacja dokumentów to może być ciekawy temat. Mam jeszcze kilka fajnych informacji.

Archiwizacja w skrócie polega na zabezpieczaniu i magazynowaniu dokumentów. Archiwizacji podlegają takie dokument, których się już nie używa, jednak z powodu wymogów prawa, lub inne, dobrze jest je zatrzymać. Miejscem przechowywania takich dokumentów, jest archiwum. Duże instytucje, bądź korporacje posiadają własne archiwa. Kolejna kwestia też jest związana z omawianym tematem.

Archiwizacja dokumentów ma swoje bardzo istotne przyczyny. Gdy posiadamy duże przedsiębiorstwo, to są nam niezbędne w wypadku, gdy zażąda ich na przykład urząd skarbowy. Nie chodzi tylko o rozliczenia. Ważne są pozostałe dokumenty. Jeżeli nie potrafimy poradzić dać sobie rady sami, trzeba skorzystać z usług firmy zewnętrznej, która uporządkuje to za nas. Tak samo ciekawym i podobnym tematem jest też to co opiszę następnie.

Co zrobić jeśli mam w firmie znaczną ilość dokumentacji, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymagania prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Podobnie ma się następna sprawa.

Ciekawe prawda? Myślę, że jeszcze poruszę te zagadnienia w kolejnych notkach.